ФОРУМ

Вам потрібно ввійти, щоб створювати повідомлення та теми.

Клієнт відмовився від ремонту, запчастина придбана за рахунок майстерні

Прошу поділитися досвідом, хто як вирішує проблему, коли наприклад клієнт відмовляється від ремонту, а я за власний рахунок вже придбав дисплей на його телефон, поставив, все в нормі! Раніше клієнт погодився на ремонт і вартість була оговорена. Потім, коли ремонт вже зроблений , дисплей замінено - хтось із знайомих сказав, що це дорого - десь можна зробити дешевше і клієнт з вимогою поставити йому старий побитий дисплей забрав телефон, відмовившись компенсувати витрати на запчастини. Проблему викладаю делікатно - а клієнт взагалі то трапився сварливий, вирішив не зв’язуватися.

Клієнту паяльник в одне місце, щоб не був жлобом!  Тварюка, у мене теж такі попадались, скільки крові попили якщо бачиш, що жлоб - скажи краще, що немає запчастин!

Добре, якщо відразу вдається розпізнати клієнта. Ну, а якщо вже відбулася яка-небудь неприємна історія зі жлобом - пряма йому дорога в "чорний список клієнтів" і більше на поріг таких не пускати! Нехай шукають собі інших майстрів!

Дійсно розпізнати проблемного клієнта відразу може й не вдасться, я не побачив спочатку нічого підозрілого, але мабуть потрібно відразу дивитися, як він себе веде в розмові під час прийому апарату в ремонт і не спішити, я вже зрозумів, що тут треба бути трішечки психологом. Кілька разів запитати, чи готовий він оплатити повну вартість ремонту в означених Вами межах, хоча я ж отак попав і чесно кажучи вже не один раз!  Думав, що про все домовилися!

Пропоную тему для форуму "Як розпізнати жлоба?" , або "Ознаки кандидата в чорний список".

Щоб убезпечити себе від неприємних ситуацій, мій шеф ​​ввів в квитанцію один маленький, але дуже важливий пункт: узгоджена вартість ремонту. І кожен клієнт ставить підпис, що він згоден з вартістю ремонту

Згодна з gsmman про створення теми "Як розпізнати жлоба?" , або "Ознаки кандидата в чорний список". Думаю, буде чим поділитися з колегами.

Підтримую ідею створити тему! 🙂  Хочу додати деякі свої спостереження! Прототип жлоба буде старатися впарити в ремонт девайс, заявляючи одну несправність, а на ділі виявиться кілька. Потім може сказати, що я ж давав лише з такою, а виявилось, що ніби то з’явилось ще кілька вже в процесі ремонту! Тому дуже уважно приймайте апаратуру в ремонт - попередньо тестуйте і за кожну виявлену несправність призначайте додаткову ціну. Нормальна людина все зрозуміє і попросить знижку, а жлоб частіш за все піде шукати халяви! Важче за все майстрам - початківцям. Хоча і битих вовків іноді намагаються розвести! 🙂