ФОРУМ

Щоб створити повідомлення та теми, потрібно увійти в систему.

Клієнт відмовився від ремонту, запчастина придбана за рахунок майстерні

Прошу поділитися досвідом, хто як вирішує проблему, коли наприклад клієнт відмовляється від ремонту, а я за власний рахунок вже придбав дисплей на його телефон, поставив, все в нормі! Раніше клієнт погодився на ремонт і вартість була оговорена. Потім, коли ремонт вже зроблений , дисплей замінено - хтось із знайомих сказав, що це дорого - десь можна зробити дешевше і клієнт з вимогою поставити йому старий побитий дисплей забрав телефон, відмовившись компенсувати витрати на запчастини. Проблему викладаю делікатно - а клієнт взагалі то трапився сварливий, вирішив не зв’язуватися.

Клієнту паяльник в одне місце, щоб не був жлобом!  Тварюка, у мене теж такі попадались, скільки крові попили якщо бачиш, що жлоб - скажи краще, що немає запчастин!

Добре, якщо відразу вдається розпізнати клієнта. Ну, а якщо вже відбулася яка-небудь неприємна історія зі жлобом - пряма йому дорога в "чорний список клієнтів" і більше на поріг таких не пускати! Нехай шукають собі інших майстрів!

Дійсно розпізнати проблемного клієнта відразу може й не вдасться, я не побачив спочатку нічого підозрілого, але мабуть потрібно відразу дивитися, як він себе веде в розмові під час прийому апарату в ремонт і не спішити, я вже зрозумів, що тут треба бути трішечки психологом. Кілька разів запитати, чи готовий він оплатити повну вартість ремонту в означених Вами межах, хоча я ж отак попав і чесно кажучи вже не один раз!  Думав, що про все домовилися!

Пропоную тему для форуму "Як розпізнати жлоба?" , або "Ознаки кандидата в чорний список".

Щоб убезпечити себе від неприємних ситуацій, мій шеф ​​ввів в квитанцію один маленький, але дуже важливий пункт: узгоджена вартість ремонту. І кожен клієнт ставить підпис, що він згоден з вартістю ремонту

Згодна з gsmman про створення теми "Як розпізнати жлоба?" , або "Ознаки кандидата в чорний список". Думаю, буде чим поділитися з колегами.

Підтримую ідею створити тему! 🙂  Хочу додати деякі свої спостереження! Прототип жлоба буде старатися впарити в ремонт девайс, заявляючи одну несправність, а на ділі виявиться кілька. Потім може сказати, що я ж давав лише з такою, а виявилось, що ніби то з’явилось ще кілька вже в процесі ремонту! Тому дуже уважно приймайте апаратуру в ремонт - попередньо тестуйте і за кожну виявлену несправність призначайте додаткову ціну. Нормальна людина все зрозуміє і попросить знижку, а жлоб частіш за все піде шукати халяви! Важче за все майстрам - початківцям. Хоча і битих вовків іноді намагаються розвести! 🙂

Поділитися: